18 February 2010

batu, kau ada puaka tak?

eh,
agak agak kalau aku ambik batu batu kat bawah blok hostel ni takpe tak?
ada puaka tak batu batu tu weyh?
aku dengar cerita cerita orang yang ambik batu ke daun ke pape ke kat tempat yang kau tak sure selamat ke tak, tiba tiba ada benda kacau pulak lepas tu. aiyok~
ok takyah mengarut.

saya yakin batu batu tersebut adalah selamat untuk di ambil. kan? kan?

(O.o)?

*saya nak pinjam kejap batu batu tu. nanti before habis sem saya pulangkan*

31 comments:

  1. yup2...amik jer...xde pape kot..sbb bwh blok...klau dlm hutan mybe kena hati2 skit..

    ReplyDelete
  2. mana tao ada yang lepak bawah blok tu ker kan?hahaha

    ReplyDelete
  3. amik je dik....tapi nasihat akak, jgn amik satu dua...tak best..dan tak bagus...amik la 5 atau 7...kalo 5 leh buat main batu LIma...kalo amik tujuh leh main batu seremban...

    betul ni dik..amik je...leh release tension...akak dah beso ni pun suka main lagi batu2 tu...

    ReplyDelete
  4. @black_mel - hehe, tu la..nh bkn hutan kn..

    ReplyDelete
  5. @sis asha - hehe sis, batu tu besar sgt la plk nk wt men batu semban..huhu

    ReplyDelete
  6. @ira - wat deco kekeke~tbe2 mngarot nk deco2 plk

    ReplyDelete
  7. batu apa..? ko biar betul..ntah ntah batu nisan kot..? hahahah

    ReplyDelete
  8. amik batu?? nk main batu seremban ke nk main ting2 ?? heheh

    ReplyDelete
  9. Hang nak buat apa cheq oi??? Isk3.. Boleh jek.. Bgus gak nak wat hempuk orang tu.. Ngeee.. ;p

    ReplyDelete
  10. ko nk wat pe amk batu hstel?? ap laa... amk laa batu gunung.. br trill.. hahahah

    ReplyDelete
  11. hep2,jan sebarang ambek.
    kang ade plak drama tgh2 malam suh ko PULANGKAN....hu3 ;P

    ReplyDelete
  12. aiyo.batu kt bwh tu xp kot.sbb org duk lalu lalang pijak2~huhu.ak amik gak ltak lam balang ikan ak nih~boleh aje kot ~hehe

    ReplyDelete
  13. beso ke...ala akak bikin kecik molek dan bulat2 je..

    ReplyDelete
  14. haih jgn smbrgn ambil. heheh :D

    ReplyDelete
  15. @uncle - erk..bukan!kompem bukan batu nisan~~

    ReplyDelete
  16. @farhana - haha, nak hempuk org guna kayu je best..~

    ReplyDelete
  17. @aki - gunung jauh la pulak nak pegi~pantai dekat la kot..kat pntai mne byk batu..pasir byk la kot XD

    ReplyDelete
  18. @aleen - tula psl kn..xpe mlm td xd pape gangguan haha~

    ReplyDelete
  19. @nisah - haa, mknenye kalo ko slmt ambik batu tu, ak pun selamat la XD

    ReplyDelete
  20. @sis asha - tula..tp batu sy jumpe nh besar sgt nk buat maen batu semban~

    ReplyDelete
  21. @eycapiq - kekeke, xpe, mcm dah yakin boleh ambik dgn slmt hehe~

    ReplyDelete
  22. law batu sungai or batu kt dlm hutan jela yg mai taw tk selamat.. coz, die kaco barang 'dia'..

    my abah said it to me.. :D

    ReplyDelete
  23. @mai - jdik batu bwh blok slmt la kn =D

    ReplyDelete

Ads Inside Post