25 February 2010

meet my beautiful tuna

saya ada kucing.
nama beliau tuna.
tak tahulah macam mana boleh dapat nama tuna.
nak kata beliau selalu makan ikan tuna, mungkin tak sebab biasanya beliau dapat ikan kembung je.
dulu masa kecik kecik,
beliau sangat kurus.


selalu sakit.
hingus meleleh.


isk selekeh kau ni tuna!

tapi masa balik CNY haritu,
saya dapati bahawa tuna telah membesar menjadi anak dara yang cantik!
badan dah gemuk sikit.
hingus pun dah tak meleleh dah haha.
phewitt!~~
dah pandai jaga badan nampak?
nak ngurat pakwe lah tuuu XD
tuna jangan noty noty sangat haa~~
nanti mak kita bagi makan ubat perancang macam yang dia bagi kat mak kamu nanti kangggg~~~

27 comments:

  1. eheheh nti pakai pil perancang period tak henti2 kang susah lak miow wei...

    ReplyDelete
  2. aww,comelnyee,teringin nak bela :)
    yg klaka nye siap bg ubat perancang.HEHEHE

    ReplyDelete
  3. jangan bagi pakai seksi2 sangat bila keluar rumah yaa...

    :P

    ReplyDelete
  4. wuuh1!kuchen ko neh mcm de 1 spesies anjing 2 la.yg cinonet 2.huuu

    ReplyDelete
  5. kau curang! agagaga.. kucing tu ku punya kekasih yooo. xD

    ReplyDelete
  6. sepatutnya kena letak nama ikan sardin , sebab badan dia kena penyek cam sardin dalam tin.

    ReplyDelete
  7. @faiz - lawa kannn~~sy pun jeles

    ReplyDelete
  8. @sis asha - erk..kucg bley kene period ke sis?

    ReplyDelete
  9. @keyna - hehe, mak die nh gatal sgt..tu yg kene bg ubat perancang~

    ReplyDelete
  10. @matpi - uish..dia tutup aurat kot tu..bulu satu badan~

    ReplyDelete
  11. @aleen - erk..ko jgn ckp chihuahua pulak~

    ReplyDelete
  12. @mai - erk?mne bley! dia single lg! =P

    ReplyDelete
  13. @touya - erk..ak tgh peluk dgn kasih syg tu kot~ =P

    ReplyDelete
  14. dh anak dara ye?? wakakaka...

    kucing ni melaram smpai pkai contact lens ker?? huhuhu...

    ReplyDelete
  15. ak personally rse arr sur
    ko ptt buat perancangan utk die bukn bg ubt perancang
    die xbljr planning n so on
    bg ubt perancang pn die xmerancang

    ReplyDelete
  16. @zella - hehe, i think so..tu mate ori tu..jeles2 sbb kaler biru~

    ReplyDelete
  17. @dobi - haha, mak ak akn uruskan dkt rumah haha~

    ReplyDelete
  18. wei.ko bg dy pkai contact lens ke ha..lawa seott~huhuh

    ReplyDelete
  19. @nisah - haha, mata ori weyh~mahal tu der~

    ReplyDelete

Ads Inside Post